ANUNȚ
În bază Legii privind administrația publică locală nr.436-XVI din 28 decembrie 2006 și a , Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009, primăria s.Aluatu anunță:
Concurs pentru suplinirea funcției de secretar al Consiliului sătesc Aluatu.
Scopul General al funcției:
Organizarea afecientă a activității primariei și asigurarea legislației activității Consiliului sătesc.
Sarcinile de bază:
- Planificarea si organizarea desfășurării ședințelor consiliului local.
- Asigurarea legalității actelor adoptate de consiliul local și de primarul satului.
- Asigurarea aducerii la cunoștință a actelor adoptate de consiliul local și emise de primarul satului.
- Asigurarea efectuării lucrărilor de secretariat.
- Legalizarea, autentificarea actelor si documentelor.
- Acordarea asistenței metodologice și consultative consilierilor si comisiilor de specialitate a consiliului local, lucrătorilor din aparatul primăriei.
La concurs pot participa persoanele care întrunesc următoarele criterii:
- Dețin cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba de stat și limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu respectiv;
- Studii superioare de licența sau echivalente în domeniul dreptului sau administrației publice
- N-au atins vărsta necesară obținerii dreptului de pensionare pentru limita de vărstă;
- Cunosc legislația în domeniu;
- Cunoștințe de operare la calculator (obligatoriu);
- Lipsa antecedentelor penale;
- Cunosc specificul funcționării structurilor în domeniul administrației publice
Documente ce urmează a fi prezentate:
– Formularul de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici);
– Copia buletinului de identitate;
– Copiile diplomelor de studii;
– Certificatul de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specialitate,
dacă este;
– Copia (extrasul) carnetului de muncă;
– Cazierul juridic (se prezintă de învingătorul concursului)
Copiile documentelor pot fi autentificate de notar sau se prezintă ămpreună cu documentele originale pentru a ferifica veridicitate lor.
Documentele urmează a fi prezentate la Comisia de organizare a concursului, care se află în localul primăriei s.Aluatu, tel. 0294-35-0-36; în termen de 20 de zile calendaristice din data plasării anunțului pe pagina WEB a Consiliului rational Taraclia, pagina WEB a primăriei.
Termenul limită de depunere a dosarelor -23 septembrie 2024 ora 17.00.
Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplementare și primirea documentelor: domnul Anatolie Gusarenco, primarul s.Aluatu.