13.06.2025

Concurs pentru suplinirea funcției de secretar al Consiliului sătesc Aluatu.

ANUNȚ

În bază Legii privind administrația publică locală nr.436-XVI din 28 decembrie 2006 și a , Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009, primăria s.Aluatu anunță:

     Concurs pentru suplinirea funcției de secretar al Consiliului sătesc Aluatu.

     Scopul General al funcției:                                                                          

Organizarea afecientă a activității primariei și asigurarea legislației activității Consiliului sătesc.

     Sarcinile de bază:

  1. Planificarea si organizarea desfășurării ședințelor consiliului local.
  2. Asigurarea legalității actelor adoptate de consiliul local și de primarul satului.
  3. Asigurarea aducerii la cunoștință a actelor adoptate de consiliul local și emise de primarul satului.
  4. Asigurarea efectuării lucrărilor de secretariat.
  5. Legalizarea, autentificarea actelor si documentelor.
  6. Acordarea asistenței metodologice și consultative consilierilor si comisiilor de specialitate a consiliului local, lucrătorilor din aparatul primăriei.

     La concurs pot participa persoanele care întrunesc următoarele criterii:

  • Dețin cetățenia Republicii Moldova;
  • posedă limba de stat și limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu respectiv;
  • Studii superioare de licența sau echivalente în domeniul dreptului sau administrației publice
  • N-au atins vărsta necesară obținerii dreptului de pensionare pentru limita de vărstă;
  • Cunosc legislația în domeniu;
  • Cunoștințe de operare la calculator (obligatoriu);
  • Lipsa antecedentelor penale;
  • Cunosc specificul funcționării structurilor în domeniul administrației publice

    Documente ce urmează a fi prezentate:

– Formularul de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici);

– Copia buletinului de identitate;

– Copiile diplomelor de studii;

– Certificatul de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specialitate,

dacă este;

– Copia (extrasul) carnetului de muncă;

– Cazierul juridic (se prezintă de învingătorul concursului)

   Copiile documentelor pot fi autentificate de notar sau se prezintă ămpreună cu documentele originale pentru a ferifica veridicitate lor.

Documentele urmează a fi prezentate la Comisia de organizare a concursului, care se află în localul primăriei s.Aluatu, tel. 0294-35-0-36; în termen de 20 de zile calendaristice din data plasării  anunțului pe pagina WEB a Consiliului rational Taraclia, pagina WEB a primăriei.

      Termenul limită de depunere a dosarelor -23 septembrie 2024 ora 17.00.

Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplementare și primirea documentelor: domnul Anatolie Gusarenco, primarul s.Aluatu.